Najczęściej zadawane pytania

1. Jak uzyskać rabat ?

Rabat można uzyskać poprzez:

A) zapisanie się newslettera i użycie kodu

B) zarejestrowaniu się i zbieraniu punktów do programu lojalnościowego

 

2. Jak złożyć zamówienie ? 

Najszybszym sposobem złożenia zamówienia jest dokonanie go w sklepie internetowym.

Zamówienia można dodatkowo składać poprzez:

e-mail: sklep@lovewallet.pl

telefonicznie: 791-118-594

sms: 791-118-594

 

3. Nie mogę dokonać płatności poprzez DotPay/płatność się zacięła/komputer się zaciął

Jeśli klient zarejestrował się w sklepie można powrócić do rozpoczętej płatności i ponownie zapłacić,

natomiast w przypadku zakupu "bez rejestracji" by dokonać wpłaty za pomocą DotPay należy jeszcze raz

zrobić zakup przedmiotu - poprzedni zakup sklep anuluje.

Można także przelać pieniądze bezpośrednio na konto bankowe podawane w mejlu potwierdzającym zamówienie.

 

4. Czy mogę odebrać towar osobiście ?

Niestety nie ma takiej możliwości. W obecnej chwili nie posiadamy punktu stacjonarnego i nie ma opcji odbioru osobistego. 

 

5. W jakich godzinach mogę pisać mejla ?

O każdej porze dnia i nocy :) Odpisujemy najszybciej jak to tylko możliwe.

 

6. W jakich godzinach mogę napisać sms ?

Proszę pisać o każdej porze. Gdy tylko będzie to możliwe odpiszemy. Preferujemy jednak kontakt e-mail.

 

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia ? Czy nadajecie przesyłki w soboty ?

Przesyłki nadajemy tylko w dni robocze.

Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 24h od daty złożenia zamówienia.

Z reguły jednak zamówienia złożone poprawnie do godziny 10 są realizowane w tym samym dniu.

Czasy dostaw opisane są w podanym linku: KLIK

 

8. W jaki sposób mogę wymienić produkt ? Ile mam na to czasu ?

Prosimy o wysłanie mejla na adres  sklep@lovewallet.pl  celem uzyskania informacji czy jest dostępny

model, na który chcą Państwo wymienić. Po potwierdzeniu mejlowym proszę o przesłanie produktu na adres

korespondencyjny firmy. Sklep internetowy lovewallet.pl daje 30 dni od odbioru przesyłki na wymianę towaru. 

 

9. Czy Wasze portfele są tak piękne jak na zdjęciach ? 

Nasze portfele są nawet ładniejsze niż na zdjęciach dlatego, że kochamy portfele :)

Zdjęcia oddają rzeczywistość, są robione pod światłem bez zbędnego retuszu by ukazywać ich faktyczne cechy wyglądu, wszelkie załamania, blizny, które oddają autentyczność skórzanych wyrobów.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl